Tuesday, April 10, 2012

Japanese Fashion Snapshot -- Sakura Festival 2012 / ファッションスナップイン岩国(桜満開の錦帯橋で)

Since my husband is free today, we had the opportunity to watch the sakura festival.

I also took this opportunity to take some snapshots of  Japanese fashion during this event.

Actually, most of the people that visited the park were oldies that's why I only had few  fashion snapshots but I promise I will post more in the future.

I really did enjoy taking fashion snapshots so I decided to continue doing this in the future. 

...Enjoy! :)


今日、私の旦那は仕事が休みなので一緒に桜を見に行きました。
私は、花見に来ている人たちのスナップショットを撮ってきました。

でも花見に来ている人は年配者が多かったので
若者のファッションスナップショットは、あまり撮れなかった。
でも次回はもっとがんばります!!!

でも、私は楽しかったからまっいいか!

また機会があったらファッションスナップをアップしま~す。

私の日本語が、変だったら。。。。ごめんね
今まだべんきょう中だから
でも次回もっとがんばります

じゃ、楽しみにしてて。。。













Click here to see more of my Sakura Festival Photos





No comments:

Post a Comment

Thank you sooooo much for taking time to leave a comment.
I will reply as soon as possible!
xxx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...